Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi hayatını kaybetti.Cengiz Topel Mahallesi'nde tek yaşayan Sabri Yıldırım'a...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi hayatını kaybetti.

Cengiz Topel Mahallesi'nde tek yaşayan Sabri Yıldırım'a (64) yemek götüren torunu, dedesini hareketsiz görünce durumu ailesi ve 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Eve gelen sağlık ekipleri, Yıldırım'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdiğini belirledi.

Olay yeri inceleme ekipleri tarafından evde inceleme yapıldı.

Yıldırım'ın cesedi, otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumuna götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL