Gaziantep'te işçilerden eylem

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yapımı süren hastane inşaatında taşeron firmaya bağlı çalışan ve ücretlerini alamadığını iddia eden bir grup işçi,...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yapımı süren hastane inşaatında taşeron firmaya bağlı çalışan ve ücretlerini alamadığını iddia eden bir grup işçi, oturma eylemi yaptı.

Şahinbey ilçesindeki şantiye binası önünde toplanan işçiler adına konuşan Mehmet Dursun, hak edişlerinin 3 aydan bu yana ödenmediğini savundu.

İşçilerin ve ailelerinin bu nedenle mağdur olduğunu öne süren Dursun, alacaklanının bir an evvel ödenmesini ve mağduriyetlerinin giderilmesini istedi.

Açıklamanın ardından bir süre oturma eylemi yapan işçiler, şantiye çevresindeki bekleyişini sürdürüyor.



AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU