Gaziantep'te iki kişinin bıçaklanıp gasbedilmesi

Olayla ilgili gözaltına alınan 4 şüpheli tutuklandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep’te aynı gün iki kişiyi gasbettikleri gerekçesiyle gözaltına alınan 4 şüpheli tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince, 2 Aralık’ta merkez Şahinbey ilçesi Oğuzlar Mahallesi’nde Suriye uyruklu Muhammed Abu Hasan’ın (20) bıçaklanıp, cüzdan ve cep telefonunun, aynı gün Esentepe Mahallesi'nde yine Suriye uyruklu Abdullah Süleyman'ın (18) bıçaklanıp, montunun ve parasının gasbedilmesine ilişkin düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 4 şüphelinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Adliyeye sevk edilen M.Ö.K, H.K, U.K ve O.O.K. çıkarıldıkları nöbetçi mahkemece tutuklandı.


Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ