Gaziantep'te hastaların cep telefonlarını çalan kişi tutuklandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te hastanelerden hırsızlık yapan kişi tutuklandı. İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kentteki çeşitli...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te hastanelerden hırsızlık yapan kişi tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kentteki çeşitli hastanelerde 27 Temmuz-8 Ağustos tarihleri arasında meydana gelen 6 ayrı cep telefonu hırsızlığı olayıyla ilgili çalışma başlatan Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, güvenlik kameralarının kayıtlarını inceleyerek olayları M.A'nın gerçekleştirdiğini tespit etti.

Çok sayıda hırsızlık suçundan kaydı bulunan M.A, düzenlenen operasyonla yakalandı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU