Gaziantep'te güvenlik bariyeri hırsızlığı

TAG Otoyolu'nda güvenlik bariyeri hırsızlığı yaptığı iddia edilen zanlı polis ekiplerince gözaltına alındı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te, otoyoldaki güvenlik bariyerini çaldığı öne sürülen zanlı yakalandı.

Şehitkamil İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ihbar üzerine Beykent Mahallesi'nden geçen Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'na yönlendirildi.

Ekipler, güvenlik bariyerini söken Ali N'yi (46) sepetli motosikletiyle gözaltına aldı.

Yaklaşık 350 kilo ağırlığında 3 metre uzunluğundaki çalıntı bariyerin yüklü olduğu motosiklet, polis memurunun nezaretinde, zanlı Ali N. tarafından Merveşehir Mehmet Erdemoğlu Polis Merkezi'ne götürüldü.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL