Gaziantep'te gasp şüphelilerine tutuklama

Bıçak gösterdikleri bir gencin cep telefonunu gasbettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 4 şüpheliden 3'ü tutuklandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bıçak gösterdikleri kişinin cep telefonunu gasbettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 4 şüpheliden üçü tutuklandı.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, 29 Kasım Perşembe günü Hürriyet Mahallesi'nde yürüyen öğrenci M.G'nin yanına yaklaşan 4 kişi, bıçakla korkuttukları mağdurun cep telefonunu gasp etti.

Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri, olaya karıştıklarını belirledikleri Ş.K, A.A, B.B ve M.E.D'yi gözaltına aldı.

Yapılan soruşturma kapsamında, gasbedilen cep telefonu mağdur M.G'ye teslim edilirken, mahkemeye sevk edilen zanlılardan Ş.K, A.A ve B.B. tutuklandı, M.E.D. ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu