Gaziantep'te FETÖ/PDY davası

Eski müftülük personeli sanığa 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezası verildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te FETÖ/PDY'ye ilişkin davada, eski müftülük personeli sanık, 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezasına çarptırıldı.

7. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuksuz sanık Rabia Engin ile avukatı katıldı.

Sanık Engin, hakkındaki suçlamaları kabul etmeyerek, ByLock kullanmadığını ve örgütsel toplantılar düzenlemediğini savundu.

Duruşma savcısı, sanığın ByLock kullandığını, programda ekli kişilerin kendisine "abla" diye hitap ettiğini, örgütsel toplantılar düzenleyip FETÖ elebaşının mesajlarını okuduğunu belirterek, cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti, sanık Engin'e "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezası vererek, yurt dışına çıkış yasağının devamına hükmetti.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?