Gaziantep'te FETÖ/PDY davası

FETÖ/PDY'ye yönelik davada, etkin pişmanlık kapsamında yargılanan sanığa verilen 1 yıl 6 ay hapis cezası, ertelendi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) ilişkin davada, etkin pişmanlık kapsamında ifade veren sanığın cezası ertelendi.

7. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan tutuksuz sanık İbrahim Karabağ ile avukatı katıldı.

Sanık Karabağ, önceki beyanlarını tekrar ettiğini belirterek, "ByLock kullandığımı ve kimin yüklediğini söylemiştim. Mahkemeye gelen ByLock içerikleri, ifadelerimi doğrulamaktadır. Yüce mahkemenize güveniyorum, pişmanım." dedi.

Mahkeme savcısı, sanığın etkin pişmanlık hükümleri kapsamında cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti, sanığın 1 yıl 6 aylık hapis cezasını, göstermiş olduğu pişmanlığı dikkate alarak, 5 yıl erteledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL