Gaziantep'te FETÖ davası

Örgütün kriptolu haberleşme programı ByLock'u kullanan eski polis memuruna 8 yıl hapis cezası verildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü'ne (FETÖ) yönelik davada eski polis memuruna 8 yıl 1 ay hapis cezası verildi.

8. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen karar duruşmasına tutuklu sanık Mustafa Aslan ile avukatı katıldı.

Sanık Aslan, atılı suçlamaları kabul etmeyerek, "Kesinlikle ByLock programını kullanmadım. Benim örgütle hiçbir alakam ve ilgim yoktur. Beraatimi talep ederim." dedi.

Duruşma savcısı, sanığın örgütün gizli haberleşme programı ByLock'u kullandığını ve hakkında FETÖ üyesi olduğu yönünde çok sayıda tanık beyanı ve kanıt bulunduğunu belirterek cezalandırılmasını istedi.

Mahkeme heyeti, sanığa "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 8 yıl 1 ay 15 gün hapis cezası vererek tutukluluğunun devamına hükmetti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE