Gaziantep'te devrilen otomobildeki çift yaşamını yitirdi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te meydana gelen trafik kazasında 2 kişi öldü.Mehmet Boz'un kullandığı 33 AAS 676 plakalı otomobil, Gaziantep-Şanlıunfa Otoyolu'nun...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te meydana gelen trafik kazasında 2 kişi öldü.

Mehmet Boz'un kullandığı 33 AAS 676 plakalı otomobil, Gaziantep-Şanlıunfa Otoyolu'nun 15. kilometresinde kontrolden çıkarak devrildi.

Kazada, sürücü ile eşi Saliha Boz olay yerinde yaşamını yitirdi. Kaza nedeniyle otoyolda trafik bir süre kontrollü olarak sağlandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL