Gaziantep'te cep telefonu gasbettikleri iddiasıyla iki zanlı gözaltına alındı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te iki kişinin cep telefonlarını bıçak zoruyla gasbettikleri öne sürülen iki şüpheli gözaltına alındı.İl Emniyet Müdürlüğünden...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te iki kişinin cep telefonlarını bıçak zoruyla gasbettikleri öne sürülen iki şüpheli gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Bey ve Ulaş mahallerinde iki kişinin bıçak zoruyla cep telefonunu gasbeden ve bir kişiyi yaralayan zanlıların yakalanması için çalışma başlattı.

Yunus ve devriye ekipleri, eşkali belirlenen iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Üst aramasında gasbedilen telefonlar ve bıçak ele geçirilen zanlılar, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu