Gaziantep'te çakmak gazından zehirlenen genç öldü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nizip ilçesinde çakmak gazından zehirlenen genç yaşamını yitirdi.Alınan bilgiye göre, A.S. (16), dün gece saatlerinde ilçeye...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nizip ilçesinde çakmak gazından zehirlenen genç yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, A.S. (16), dün gece saatlerinde ilçeye bağlı Karşıyaka Mahallesi'ndeki evinin yakındaki bir sokakta çakmak gazını kokladı.

Bir süre sonra rahatsızlanan A.S, sokaktan geçen vatandaşlar tarafından hareketsiz bulundu.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekibi, A.S'nin yaşamını yitirdiğini belirledi.

Polis ekiplerince, A.S'nin yanında boş çakmak gazı tüpü bulundu.

A.S'nin cesedi, Adli Tıp Kurumundaki otopsinin ardından yakınlarına teslim edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu