Gaziantep'te bir kadın tartıştığı eşini bıçakla yaraladı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in merkez Şahinbey ilçesinde bir kadın tartıştığı eşini bıçakla yaraladığı iddiasıyla gözaltına alındı.İddiaya göre,...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in merkez Şahinbey ilçesinde bir kadın tartıştığı eşini bıçakla yaraladığı iddiasıyla gözaltına alındı.

İddiaya göre, Adem ve Gamze D. çifti arasında, Yukarıbayır Mahallesi'ndeki evlerinde henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.

Tartışmanın ardından uyumak için yatak odasına giden Adem D, eşinin bıçaklı saldırısına uğradı.

Vücudunun çeşitli yerlerinden ağır yaralanan Adem D, komşuların ihbarı üzerine 112 Acil Servis ekiplerince Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Polis ekipleri, olayın ardından Gamze D'yi gözaltına aldı.



AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ