Gaziantep'te ayrı yaşadığı karısını silahla yaraladı

Ayrı yaşadığı eşi tarafından av tüfeğiyle vurulan kadın tedavi altına alındı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te eşi tarafından vurulan kadın, tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, merkez Şahinbey İlçesi Kıbrıs Mahallesi 44. Sokak'ta İbrahim B, yaklaşık 8 aydır ayrı yaşadığı eşi Aysel B'ye av tüfeğiyle ateş etti.

Sırtından yaralanan kadın, 112 Acil Servis ekiplerince kaldırıldığı özel hastanede tedavi altına alındı. Polis, İbrahim B'yi yakalamak için çalışma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL