Gaziantep'te 175 bin kaçak sigara ele geçirildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bazı araç ve depolarda yapılan aramada, 175 bin kaçak sigara ele geçirildi.Gaziantep Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bazı araç ve depolarda yapılan aramada, 175 bin kaçak sigara ele geçirildi.

Gaziantep Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya göre, bir ihbarı değerlendiren İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kaçakçılığın önlenmesi için çalışma başlattı.

Yapılan 3 ayrı operasyonda, bazı araçlar ile depolarda yapılan aramalarda, 175 bin kaçak sigara ele geçirildi, kaçakçılık yaptıkları iddiasıyla 2 kişi gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheliler, çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL