Gaziantep'ta cinayet

Uyuşturucu bağımlısı olduğu iddia edilen kişi annesini bıçaklayarak öldürdü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bir kişi annesini bıçaklayarak öldürdü.

Alınan bilgiye göre, M.S, merkez Şahinbey ilçesi Çamlıtepe Mahallesi'ndeki evlerinde, annesi H.S. (66) ile henüz öğrenilemeyen nedenle tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine M.S, annesini bıçaklayarak öldürdü.

H.S'nin cesedi otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Uyuşturucu bağımlısı olduğu iddia edilen M.S. polis ekiplerince gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU