Gaziantepspor'da yeni sezon hazırlıkları

Kırmızı-siyahlı futbolcular, sağlık kontrolünden geçti

GAZİANTEP (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor'da futbolcular, sağlık kontrolüne tabi tutuldu.

NCR Hospital'da gerçekleştirilen sağlık kontrollerine, 15 futbolcu katıldı.

Futbolculara detaylı kan tetkikleri ve sakatlığa yatkın anatomik bölgelerin ortaya çıkarıldığı Monilabb analizi yapıldı.

Daha sonra ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak burun boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edilen kırmızı-siyahlıların sağlık kontrolleri, akciğer, kardiyak testler ve radyolojik uygulamaların yapılmasıyla tamamlandı.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler