Gaziantepspor’da Elazığspor mesaisi

Teknik direktör Faik Demir, takımla ilk idmanına çıktı

GAZİANTEP (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Gaziantepspor, 11. haftada 4 Kasım Cumartesi günü Elazığspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Celal Doğan Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda, teknik direktör Faik Demir, takımla ilk idmanına çıktı.

Yaklaşık 1,5 saat süren antrenmanda futbolcular, güç ve taktik çalışması yaptı.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler