Gaziantep'de pikapla motosiklet çarpıştı: 2 yaralı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde pikapla çarpışan motosikletteki 2 kişi yaralandı.Alınan bilgiye göre, Atatürk Bulvarı'nda Sedat K'nin...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde pikapla çarpışan motosikletteki 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Bulvarı'nda Sedat K'nin (45) kullandığı 33 ANU 86 plakalı pikapla İsmail K'nin (20) kullandığı 27 ABP 599 plakalı motosiklet çarpıştı.

Kazada, motosiklet sürücüsüyle yanında bulunan İsa B. (18) yaralandı.

Yaralılar, ambulansla İslahiye Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu