Gaziantep OSB'de yangın

İtfaiye ekipleri bir tutkal fabrikasında çıkan yangını söndürme çalışmalarını sürdürüyor

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) bir tutkal fabrikasında yangın çıktı.

2. Organize Sanayi Bölgesi'nde bir tutkal fabrikasında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın başladı.

Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Söndürme çalışmaları devam eden ve ölü ve yaralının olmadığı belirtilen yangın nedeniyle, olay yerinde sağlık ekipleri de bekletiliyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL