Gaziantep FK'li oyunculardan "evde kal" çağrısı

GAZİANTEP (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gaziantep Futbol Kulübü'nün oyuncuları, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele tedbirleri kapsamında "evde kal"...

GAZİANTEP (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gaziantep Futbol Kulübü'nün oyuncuları, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele tedbirleri kapsamında "evde kal" çağrısı yaptı.

Kulübün sosyal medya hesaplarından futbolcuların bireysel videoları yayınlandı. Evlerinden çektikleri videolarda günlük yaşamlarına ilişkin bilgiler aktaran oyuncular, aileleriyle birlikte, koronavirüs salgınına karşı herkesin evde kalması için çağrıda bulundu.

Oyunculardan Muhammed Demir, mesajında "Sevdikleriniz ve çocuklarınız için, en önemlisi de kendiniz için evde kal Gaziantep." ifadesini kullandı.

Kaleci Günay Güvenç ise ''Ben evde kalıyorum, sen de evde kal. Bakanlığımızın talimatına göre hepimizin evimizde kalması gerekiyor. Lütfen önemli bir işimiz yoksa evden çıkmayalım. Hepimiz şu an çok büyük sorumluluk altındayız. Bu sorumluluk kendimize ve başkalarına karşı. Lütfen sağlığımıza dikkat edelim. Birlikte olursa bu sorunların üstesinden geliriz.'' mesajını verdi.

Güray Vural da güzel yarınlar için herkesin sorumluluk alarak evde kalmasını istedi.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de