Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon hazırlıklarına başladı

GAZİANTEP (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon hazırlıklarına başladı.GASKİ Spor Tesisleri'nde, teknik direktör...


GAZİANTEP (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon hazırlıklarına başladı.

GASKİ Spor Tesisleri'nde, teknik direktör Bülent Bölükbaşı nezaretinde gerçekleştirilen idmanda mavi-beyazlı ekip, 21 kişilik oyuncu kadrosuyla çalıştı. Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un ilk antrenmanına yeni transferler Rıza Efendioğlu, Muhammet Reis, Okan Derici ve Ramazan Kahya da katıldı.

Antrenman öncesi basın mensuplarına kısa bir açıklamada bulunan teknik direktör Bölükbaşı, yeni sezonun tüm takımlara hayırlı olmasını diledi.

Bazı yabancı oyuncuların izinli olduğunu ifade eden Bölükbaşı, 11 Temmuz Pazartesi günü itibarıyla tam kadro olabileceklerini kaydetti.

Bülent Bölükbaşı, iyi bir takım oluşturmaya çalıştıklarını belirterek, ilerleyen günlerde eksik bazı yerlere takviyelerin yapılabileceğini sözlerine ekledi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi