Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Sportif Direktörü Güneş:

- "Önümüzdeki hafta 2-3 oyuncuyu daha kadromuza katıp transferi kapatmayı düşünüyoruz"


GAZİANTEP (AA) - PTT 1. Lig ekiplerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'un sportif direktörü Ali Güneş, gelecek hafta 2-3 oyuncuyu daha kadrolarına katıp transferi kapatmayı düşündüklerini söyledi.

Güneş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, takımın yeni sezon hazırlıklarına yarın başlayacağını ifade etti.

Kadrolarının büyük oranda şekillendiğini vurgulayan Ali Güneş, şunları kaydetti:

"Önümüzdeki hafta 2-3 oyuncuyu daha kadromuza katıp transferi kapatmayı düşünüyoruz. Listemizdeki oyuncularla temaslarımız sürüyor. İnşallah, görüşmelerde önemli aşamalar kaydettiğimiz oyuncular, yeni hafta itibarıyla takıma kazandırılacak."

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi