Gazeteciler Cemiyeti binası açıldı

Konya Gazeteciler Cemiyeti’nin yeni binası İhsaniye Mahallesi’nde açıldı.

Konya Gazeteciler Cemiyeti’nin yeni binası İhsaniye Mahallesi’nde açıldı. Açılış törenine Vali Osman Aydın, Büyükşehir  Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Emniyet Genel Müdürü Salih Tuzcu, milletvekilleri, kaymakamlar, sendika başkanları, oda başkanları, parti il başkanları ve daire müdürleri katıldı. Büyükşehir Belediyesi tarafından tahsis edilen binanın açılışında konuşan Vali Aydın, yazılı ve görsel basının demokratik ülkelerde olmazsa olmaz nitelikte olduğunu belirterek “Her demokratik ülke Basın mensuplarına ihtiyaç duyar. Basın ilerlemenin ve büyümenin vazgeçilmez unsurlarından biridir. Yeni açılan bu binanın hayırlı ve uğurlu olmasını diyor, basın mensuplarına başarılar diliyorum” dedi.


Ardından Konuşan Başkan Akyürek ise, basının gücüne vurgu yaptı. Akyürek “Basın çok güçlü. Özellikle bu seçimlerin yaklaştığı şu günlerde gücünü daha da ispatladı. Yeni açılan bu bina tüm basın mensuplarına ve Konya halkına hayırlı uğurlu olsun” şeklinde konuştu.


M. Emin Yumuşak- Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?