Gazeteci anneler mutfakta

Gazeteci anneler, Anneler Günü'nü çocuklarıyla birlikte yemek yaparak kutladı

İSTANBUL (AA) - Gazeteci anneler, Anneler Günü'nü çocuklarıyla birlikte yemek yaparak kutladı.

Anneler Günü dolayısıyla gazeteci anneleri ve çocukları Mutfak Sanatları Akademisinde gerçekleştirilen etkinlikte buluştu.

Etkinliğe katılan gazeteci anne ve çocukları birlikte küçük gurme menüsündeki yemekleri yaparken, eğlenceli vakit geçirdi.

Etkinlik sonunda Şef Ömer Emre Duran küçüklere ilk gurme sertifikalarını dağıttı.

Organizasyonu yapan Cook Sedat Tahir AŞ'nin İş Geliştirme Koordinatörü Gökhan Tiritoğlu, annelerin üstlendikleri bu kutsal görevle hayatı anlamlı kıldıklarını dile getirdi.

Anneler Günü etkinliğiyle özellikle yoğun çalışma tempoları nedeniyle anne gazetecilere, çocuklarıyla birlikte verimli bir zaman geçirme imkanı yaratmak istediklerini belirten Tiritlioğlu, "Sevgi ve sorumluluğun karşılığında annelerimiz hatırlanmayı, değer görmeyi, saygıyı ve takdiri herkesten daha çok hak etmektedir. Anne adaylarının ve tüm annelerimizin gününü kutlarım." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL