"Gastronomi kenti"nde yemek fotoğrafları eğitimi

Gaziantep'te gastronomi fotoğrafçılarının verdiği eğitimde, uygulama da yapıldı

GAZİANTEP (AA) - Gastronomi alanında UNESCO'nun Yaratıcı Şehirler Ağı'nda yer alan Gaziantep'te yemek fotoğrafları eğitimi vermek üzere Gastronomi Fotoğraf Atölyesi düzenlendi.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, eğitim, belediyenin Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığına bağlı Mutfak Sanatları Eğitim Merkezi'nde (MUSEM) gerçekleştirildi.

Büyükşehir Belediyesi ve Gaziantep İpekyolu Fotoğraf Sanati Derneği (GİFSAD) iş birliğiyle düzenlenen etkinlikte, gastronomi fotoğrafı çekim eğitimini gastronomi fotoğrafçısı Mehmet Ateş ve La Cucina Italiana dergisi fotoğrafçısı Merve Ece Yılmaz verdi.

Atölye çalışmasına profesyonel fotoğrafçıların da yer aldığı 26 kişi katıldı.

Seminerde gastronomi fotoğrafı çekim teknikleri anlatıldı.

Uygulama olarak çay, firikli acur dolması, pirpirim piyazı, sarımsak kebabı, fıstıklı-sade Antep kurabiyesi fotoğraf çekimleri yapıldı.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL