Konya'da yalnız yaşayan hemşire emeklisi yaşlı kadını döverek ağır yaralayıp 6 altın bileziğini gasbettiği öne sürülen iki tutuklu sanığa 15'er yıl, tutuksuz yargılanan sanığa ise 1 yıl hapis cezası verildi. Konya 3. Ağır Ceza Mahkemesindeki son duruşmaya, haklarında ''gasp'' ve ''kasten adam öldürmeye tam teşebbüs'' suçlarından müebbet hapis cezası istenen tutuklu sanıklar Ekrem Çelik (23) ve Süleyman Nur (25), tutuksuz yargılanan Hasan Ağar (25) ile tarafların avukatları katıldı. Avukatların savunmasının ardından son sözleri sorulan sanıklar, ''Takdir mahkemenin'' dedi. Ekrem Çelik ve Süleyman Nur'a gasptan 10'ar, yaralamadan 5'er yıl olmak üzere toplam 15'er yıl hapis cezası verildi. Tutuksuz yargılanan sanık Hasan Ağar ise hırsızlık malı bulundurmaktan 1 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Merkez Selçuklu ilçesi Işıklar Mahallesi'nde, 19 Ekim 2008'de, hemşire emeklisi Saime Kesikbıyık'ın (83) evinde başına sert cisimle vurularak 6 adet altın bileziğinin gasbedilmesinin ardından, olayı gerçekleştirdiği öne sürülen Süleyman Nur ve Ekrem Çelik ile kanlı elbiselerin yakılmasına yardım eden Hasan Ağar'ı gözaltına almıştı. Polis, olayı, görgü tanıklarından aldığı eşkal ve olay yerindeki kanlı ayakkabı izinden yola çıkarak aydınlatmıştı.
Gasp eden iki zanlıya 15'er yıl hapis cezası
Yaşlı kadını döverek ağır yaralayan iki tutuklu sanığa 15'er yıl, tutuksuz yargılanan sanığa ise 1 yıl hapis cezası verildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?