Gasp cinayeti zanlısı, adliyede

Konya'da üniversite öğrencisi genci telefonunu almak için öldürdüğü iddia edilen 17 yaşındaki zanlı, Konya Adliyesi'ne sevk edildi.

Konya'da üniversite öğrencisi genci telefonunu almak için öldürdüğü iddia edilen 17 yaşındaki zanlı, Konya Adliyesi'ne sevk edildi.

Önceki gün eski Milli Fuar içerisinde üniversite öğrencisi Şevket Büyükaslan (20) arkadaşıyla yürüdüğü sırada, yanına yaklaşarak cep telefonunu gasp etmek isteyen, telefonu alamayınca bıçaklayarak öldüren zanlı 17 yaşındaki C.F, yoğun güvenlik önlemleri altına Adliye'ye getirildi. Zanlı tutuklanması talebiyle nöbetçi Cumhuriyet Savcılığı'na çıkarıldı. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?