Konya'da üniversite öğrencisi genci telefonunu almak için öldürdüğü iddia edilen 17 yaşındaki zanlı, Konya Adliyesi'ne sevk edildi.
Önceki gün eski Milli Fuar içerisinde üniversite öğrencisi Şevket Büyükaslan (20) arkadaşıyla yürüdüğü sırada, yanına yaklaşarak cep telefonunu gasp etmek isteyen, telefonu alamayınca bıçaklayarak öldüren zanlı 17 yaşındaki C.F, yoğun güvenlik önlemleri altına Adliye'ye getirildi. Zanlı tutuklanması talebiyle nöbetçi Cumhuriyet Savcılığı'na çıkarıldı. iha