Gardiyanın kullandığı kamyonette esrar ele geçirildi

Adana'da kullandığı kamyonetin kasasında 217 kilogram esrar bulunan infaz koruma memuru tutuklandı

ADANA (AA) - Adana'da kullandığı kamyonette 217 kilogram esrar ele geçirilen gardiyan cezaevine gönderildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun merkez Sarıçam ilçesi yakınında kontrol noktası oluşturarak şüpheli araçları durdurdu.

Ekipler, kasasında tahta masaların yüklü olan Diyarbakır plakalı bir kamyonette şüphe üzerine narkotik dedektör köpeğiyle arama yaptı.

Aramalarda masaların altına gizlenmiş kolilerde 217 kilogram esrar ele geçirildi.

Bunun üzerine aracın sürücüsü infaz koruma memuru V.O. (49) gözaltına alındı.

Araçtaki uyuşturucudan haberinin olmadığını iddia eden V.O, emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği adliyede tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE