Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamaları

Sarı-kırmızılı taraftarlar Balıkesir Büyükşehir Belediyesi binası önünde toplanarak kutlama yaptı

BALIKESİR (AA) - Galatasaray'ın, Spor Toto Süper Lig'in 33'üncü haftasında Medipol Başakşehir'i 2-1 yenerek bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etmesi Balıkesir'de de coşkuyla kutlandı.

Karşılaşmanın sona ermesinin ardından çok sayıda sar-kırmızılı taraftar, Balıkesir Büyükşehir Belediyesi binası önünde toplandı.

Bazı taraftarlar Galatasaray bayraklarıyla süslenmiş araçlarıyla şehir turu atarken, bazıları ise takımları lehine tezahürat yaparak sevinç gösterisinde bulundu.

Polis ekipleri ise sarı-kırmızılı taraftarları, gözetim altında şarkıcı Pamela'nın konserinin olduğu Kuvay-i Milliye Meydanı'na götürdü.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL