Galatasaray’dan maç sonu büyük sevinç

DG Sivasspor'u yenerek haftayı galibiyetle tamamlayan Galatasaray'da futbolcular, sevinçlerini misafir tribününe giderek yaşadı.

DG Sivasspor'u yenerek haftayı galibiyetle tamamlayan Galatasaray'da futbolcular, sevinçlerini misafir tribününe giderek yaşadı.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında deplasmanda karşılaştığı Sivasspor'u 2-1 mağlup etti. Sahadan 3 puanla ayrılan sarı-kırmızılılar, müsabakanın son düdüğünün çalınmasının ardından büyük sevinç yaşadı. Futbolcular misafir tribününe giderek taraftarla beraber karşılıklı tezahürat yaptı.

Galatasaraylı futbolcular daha sonra kendi taraftarlarının eşliğinde soyunma odasına uğurlandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü