Galatasaray'dan Fikret Orman'a kutlama

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü, Beşiktaş Kulübünde yeniden başkanlığa seçilen Fikret Orman'ı tebrik etti.Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden...

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü, Beşiktaş Kulübünde yeniden başkanlığa seçilen Fikret Orman'ı tebrik etti.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Beşiktaş Kulübü olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında yeniden başkan seçilen Sayın Fikret Orman'ı kutlar, bu seçimin Türk sporuna hayırlı olmasını dileriz." denildi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü