Galatasaray'da Muslera'nın izni bitti

- İstanbul'a dönen Uruguaylı file bekçisi, sağlık kontrolünden geçirildi


İSTANBUL (AA) - Galatasaray'da kaleci Fernando Muslera, iznini tamamlayarak İstanbul'a döndü.

Rusya'da düzenlenen 2018 FIFA Dünya Kupası'nda Uruguay Milli Takımı ile yer alması nedeniyle izinli olan Fernando Muslera, İstanbul'a gelişinin ardından sağlık kontrollerinden geçirildi.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada "Dünya Kupası'nın ardından izni sona eren Uruguaylı kalecimiz Fernando Muslera, yeni sezon öncesi sponsor hastanemiz Bahçelievler Medical Park’ta sağlık kontrolünden geçti." denildi.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler