Galatasaray'da moral yemeği

- Galatasaray Kulübü Başkanı Özbek, Süper Lig'de lider olan sarı-kırmızılı takımla yemekte bir araya geldi


İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, sarı-kırmızılı teknik heyet ve futbolcularla bir araya geldi.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan antrenmandan sonra başkan Özbek'le takımın öğle yemeğinde buluştuğu belirtildi.

Başkan Özbek'in moral yemeğinde teknik direktör Igor Tudor ve futbolcularla sohbet ettiği kaydedildi.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de