Galatasaray'da derbi hazırlıkları

- Sarı-kırmızılılar, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü


İSTANBUL (AA) - Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında pazar günü deplasmanda oynayacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarına yaptığı tek antrenmanla devam etti.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde gerçekleştirilen idmanın koşu ve koordinasyon hareketleriyle başladığı belirtildi. Ardından pas ve baskı çalışması yapan futbolcuların antrenmanın ana bölümünde dar alanda çift kale oyun oynadıkları bildirildi. İdmanın, iki ceza sahası arasında devamlılık artırıcı koşuyla tamamlandığı öğrenildi.

Antrenmana, milli takım kamplarında yer alan Fernando Muslera ve Bruma'nın katılmadığı aktarıldı.

Galatasaray, yarın yapacağı antrenmanla derbi maçın hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de