Galatasaray'da Beşiktaş maçı hazırlıkları

-Sarı-kırmızılılar, Beşiktaş maçı hazırlıklarına devam etti


İSTANBUL (AA) - Galatasaray Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında Beşiktaş ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde, teknik direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcuların salonda kuvvet çalışmasının ardından sahada bireysel savunmaya yönelik pas egzersizleri yaptığı bildirildi. Antrenmanın dar alanda, üç ayrı takım halinde üçe üç yüksek tempolu bir maç ve koşularla tamamlandığı belirtildi.

Sarı-kırmızılılar hazırlıklarına yarın yapacağı idmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de