Galatasaray'da Akhisar Belediyespor maçı hazırlıkları

- Yeni transfer Josue Pesqueira da antrenmanda yer aldı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de ilk haftanın kapanış maçında Kardemir Karabükspor'u 1-0 yenen Galatasaray, ikinci hafta oynayacağı Akhisar Belediyespor maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Jan Olde Riekerink yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, yeni transfer Josue Pesqueira'nın da yer aldığı belirtildi.

Kardemir Karabükspor karşısında forma giyen oyuncuların yenileme çalışmasıyla tamamladıkları antrenmanda, diğer futbolcuların 5'e 2 pas ve top kapma idmanı yaptıkları bildirildi. Dörderli iki takım halinde pas ve minyatür kale çalışmalarıyla devam eden antrenmanın son bölümde ise 4'e 4 dar alanda çift kale maç gerçekleştirildiği aktarıldı.

Galatasaray, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de