Galatasaray yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü

İSTANBUL (AA) - Galatasaray, yeni sezon hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Terim yönetiminde...


İSTANBUL (AA) - Galatasaray, yeni sezon hazırlıklarına yaptığı antrenmanla devam etti.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Terim yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, futbolcuların ısınma hareketlerinin ardından kendi nabız aralıklarına göre koşular yaptığı bildirildi.

Dayanıklılık çalışmalarıyla devam eden antrenmanın yenilenme koşusu ve soğuma hareketleriyle tamamlandığı belirtildi.

Serdar Aziz ve Ahmet Çalık'ın antrenmanın tamamında takımla, Mariano ve Eren Derdiyok'un ise fizyoterapistler eşliğinde çalıştığı aktarıldı.

Yeni sezon hazırlıklarını yarın sabah yapacağı antrenmanla sürdürecek Galatasaray, daha sonra TFF 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Sakaryaspor ile oynayacağı özel maç için Sakarya'ya hareket edecek.

Galatasaray'ın Sakaryaspor ile Sakarya Atatürk Stadı'nda oynayacağı maç saat 19.00'da başlayacak.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de