Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Yusuf Günay sağlık durumu hakkında bilgi verdi:

"Test için geldiğim hastanede, sonuçlar çıkıncaya kadar yatarak tedavime başlanmasına karar verildi"

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Yusuf Günay, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin sonucu çıkana kadar tedavisinin başlandığı hastanede yatacağını duyurdu.

Yusuf Günay, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Test için geldiğim hastanede, sonuçlar çıkıncaya kadar yatarak tedavime başlanmasına karar verildi. Sonuçlar çıktığında sizleri bilgilendireceğim. Allah'a emanet olun." ifadelerini kullandı.

Galatasaray Kulübü de Yusuf Günay ve ailesine geçmiş olsun mesajı paylaştı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de