Galatasaray, İstanbulspor maçı hazırlıklarına başladı

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında İstanbulspor ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında İstanbulspor ile evinde oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde yapılan antrenman dinamik ısınmayla başlaydı ve 8'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, pas ve top kapma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Galatasaray, yarın saat 13.00'te yapacağı idmanla İstanbulspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü