Galatasaray, ikinci yarı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, ikinci yarı hazırlıklarına devam etti.

 

Galatasaray Kulübünün internet sitesinde yer alan bilgiye göre Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Fatih Terim yönetiminde yapılan idmanda sarı-kırmızılılar, salondaki çalışmaların ardından kumda kuvvet çalışması gerçekleştirdi. Oyuncular, son bölümde 11'e 11 çift kale taktik oyun oynadı.

Galatasaray, ikinci yarı hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı