Galatasaray, hazırlıklarını sürdürüyor

Galatasaray, 2022 FIFA Dünya Kupası nedeniyle Süper Lig'e verilen arada çalışmalarını bugün Antalya kampının 5. gününde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Galatasaray, 2022 FIFA Dünya Kupası nedeniyle Süper Lig'e verilen arada çalışmalarını bugün Antalya kampının 5. gününde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Galatasaray'da dinamik ısınmayla başlayan idman, üç grup halinde 5'e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.

Milot Rashica, Emre Taşdemir ve Hamza Akman, takımla çalışmalara başladı. Tedavilerine devam edilen futbolculardan Mathias Ross salonda fizyoterapist eşliğinde, Sergio Oliveira ve Yunus Akgün hem sahada hem de salonda takımdan ayrı çalıştı.

Sarı-kırmızılılar, hazırlık maçında yarın saat 18.00'de Emirhan Spor Kompleksi'nde Lazio ile karşı karşıya gelecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü