Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin ertelenmesi

Derbinin ertelenmesini sarı-kırmızılı kulübün talep ettiği bildirildi

İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin güvenlik gerekçesiyle ertelenmesi sonrası, bu kararın sarı-kırmızılı kulüp tarafından talep edildiği öğrenildi.

Galatasaray Kulübü yetkililerinden alınan bilgiye göre, müsabakanın güvenlik gerekçesiyle seyircisiz oynanması kararının alınması sonrası devreye giren sarı-kırmızılı yönetim, bu şartlar altında maçın da yapılamayacağını Türkiye Futbol Federasyonuna iletti.

Yapılan görüşmelerin ardından müsabakanın seyircisiz oynanması kararında değişikliğe gidilerek, ertelenmesi konusunda görüş birliğine varıldı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler