Galatasaray-Fenerbahçe derbisi seyircisiz oynanacak

Türk Telekom Arena'da yapılan anonsla, güvenlik önlemleri çerçevesinde stadın boşaltılması istendi

İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasındaki Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin, güvenlik önlemleri çerçevesinde seyircisiz oynanmasına karar verildi.

Müsabakanın oynanacağı Türk Telekom Arena'da yapılan anonsta, güvenlik nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün kararıyla, derbi maçın seyircisiz olarak oynatılacağı ilan edildi.

Yapılan uyarıda, statta bulunan taraftarların da tribünleri boşaltması istendi.

Taraftarlar, bu durumu tezahüratlarla protesto etti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler