Galatasaray, derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü

İSTANBUL (AA) - Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de 27 Şubat Pazartesi günü Beşiktaş ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.Florya Metin...


İSTANBUL (AA) - Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de 27 Şubat Pazartesi günü Beşiktaş ile yapacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Igor Tudor yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, futbolcuların ısınma hareketlerinin ardından gruplar halinde ayak tenisi oynadığı belirtildi.

Antrenmanda önce Semih Kaya'nın 26. yaş günü, pasta kesilerek kutlandı.

Sarı-kırmızılı takım, Beşiktaş derbisinin hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de