Galatasaray bu sezon İstanbul takımlarına yenilmedi

Galatasaray, bu sezon Spor Toto Süper Lig'de İstanbul takımlarıyla oynadığı 8 karşılaşmadan da 3 puanla ayrıldı.

Galatasaray, bu sezon Spor Toto Süper Lig'de İstanbul takımlarıyla oynadığı 8 karşılaşmadan da 3 puanla ayrıldı.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Galatasaray evinde mücadele ettiği Ümraniyespor'u 3-2 mağlup etti. Sarı-kırmızılılar bu maçla birlikte ligde bu sezon İstanbul takımlarıyla 8. maçına çıktı. Aslan oynadığı 8 müsabakadan da sahadan galip ayrılan taraf oldu.

Galatasaray, Ümraniyespor'u 3-2 ve 1-0, Fenerbahçe'yi 3-0, Beşiktaş'ı 2-1, Başakşehir'i 7-0, Fatih Karagümrük'ü 2-0, Kasımpaşa'yı 3-2 ve İstanbulspor'u da 2-1'lik skorlarla yendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü