Galatasaray Başkanı Cengiz'den Ergun Gürsoy'a plaket

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, kulübün eski yöneticilerinden Ergun Gürsoy'a plaket verdi.Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada,...


İSTANBUL (AA) - Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, kulübün eski yöneticilerinden Ergun Gürsoy'a plaket verdi.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, Mustafa Cengiz'in, dört dönem yöneticilik yapan Ergun Gürsoy'u Türk Telekom Stadı'nda ağırladığı belirtilerek, "Başkanımız Mustafa Cengiz, eski yöneticimiz Ergun Gürsoy'a, su sporlarına verdiği katkılardan ötürü bir teşekkür plaketi takdim etti." denildi.

Gerçekleşen görüşmede, su sporları ve tesislerden sorumlu yönetim kurulu üyesi Banu Vahapoğlu Akgün ile eski idareciler Yılmaz Özüak ve Ali Özüak'ın da yer aldıkları ifade edildi.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de