G.antep'te 'Ayağıma neden bastın' cinayeti

Gaziantep'te 27 yaşındaki Abdullah Bozok, çorbacıda ayağına bastığı kişilerle aralarında çıkan kavga sırasında bıçaklanarak öldürüldü.

Cinayet, işyerinin güvenlik kamerası tarafından kaydedildi.Olay, 13 Ocak'ta Türkmenler Caddesi'ndeki bir çorbacıda meydana geldi.

İşsiz Abdullah Bozok çorba içmek için girdiği lokantada masaya otururken müşterilerden 19 yaşındaki Hasan S.'nin ayağına bastı. İddiaya göre, ikili arasında "Ayağıma niye bastın?" diye başlayan tartışmaya kısa sürede kavgaya döndü.

Hasan S. ile kendisiyle aynı yaşlardaki arkadaşları Burak H., Hasan Ç. ve Mustafa D., dövdükleri Abdullah Bozok'u bıçakladı.Şüpheli 4 genç olay sonrası kaçarken, Abdullah Bozok çevredekiler tarafından çağrılan ambulansla götürüldüğü Dr. Ersin Arslan Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

Cinayet işyeririn güvenlik kamerasına yansırken, eşkalleri belirlenen 4 şüpheli kısa sürede yakalandı. Şüpheliler polisteki ifadelerinin ardından bugün adliyeye sevk edildi

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR