Futbolcular "Öğretmenler Günü" pankartlarıyla sahaya çıkacak

Futbol takımları, 24-27 Kasım'daki karşılaşmalara "Öğretmenler Günü" pankartlarıyla sahaya çıkacak

ANKARA (AA) - Futbolcular, 24-27 Kasım'da oynanacak müsabakalarda "Öğretmenler Günü" pankartlarıyla sahaya çıkacak.

Milli Eğitim Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Bakanlık ile Türkiye Futbol Federasyonu iş birliğinde, 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında, 24-27 Kasım'da oynanacak Süper Lig, TFF 1. Lig, TFF 2. Lig ve TFF 3. Lig müsabakalarında futbolcular sahaya çıkarken, "Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun", "İyi ki Varsın Öğretmenim" gibi ifadelerin yer aldığı pankartlar taşıyacak.

Pankartların sağ üst köşesinde Milli Eğitim Bakanlığı, sol üst köşesinde ise Türkiye Futbol Federasyonunun logoları yer alacak.

Futbolcuların taşıyacakları pankartlar, seremoniden sonra tribünlere asılacak.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE