Futbol: UEFA Kadınlar Gelişim Turnuvası

- Türkiye: 8 - Slovenya: 0


İSTANBUL (AA) - 19 Yaş Altı Kadın Milli Futbol Takımı, Romanya'da düzenlenen UEFA Gelişim Turnuvası'ndaki ilk maçında Slovenya'yı 8-0 yendi.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre National Technical Centre Buftea'da oynanan karşılaşmada milli takımın gollerini 1. dakikada Selin Ertan, 18. dakikada Şevval Alpavut, 32. dakikada Ece Türkoğlu, 43 ve 51. dakikalarda Selin Dişli, 47 ve 69. dakikalarda Zeynep Gamze Koçer ile 90. dakikada İlayda Civelek kaydetti.

Ay-yıldızlı ekip, turnuvadaki ikinci maçını yarın ev sahibi Romanya ile oynayacak.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi